Uncategorized

Challenge accepted!

 

do-writers-need-to-write-by-hand-1024x683
Sursa foto

La doar o zi dupa ce am postat primul meu articol ever pe vreun blog online am primit si un feedback de la un prieten bun de-al meu cu care ma stiu de cand ne jucam cu soldatei in fata blocului. Noi cred ca ne stim si de mai demult dar nu mai imi amintesc, asa de mici eram. Ei bine, si acest prieten al meu, Laurentiu, scrie pe un blog. A inceput prin 2010, deci are ceva articole publicate pana in momentul de fata.

Impreuna cu feedback-ul despre care va spuneam, Laurentiu a venit si cu o propunere care mi se pare foarte tare. Este vorba despre un “concurs”, cum spune el, prin care ne ajutam, ne motivam reciproc. Vom propune amandoi cate o tema pe rand, despre care vom scrie fiecare in stilul sau propriu. La sfarsitul fiecarui articol voi posta un link unde puteti citi si varianta lui Laurentiu despre acelasi subiect.

Prima tema este deja stabilita si se numeste: “In ce moment al vietii ti-ai dat seama ca vrei sa faci ceea ce faci?”

 

 

 

 

 

Leave a comment