Uncategorized

Oare sa incep un blog?

Ma gandesc de multa vreme la intrebarea asta.  Problema e ca ea vine impreuna cu alte cateva intrebari cum ar fi: despre ce sa scriu? pentru cine? cat de des?

Cu ceva timp in urma am inceput sa scriu un jurnal. Doar pentru mine. Un jurnal de care insa nu m-am prea “tinut”.  Mi-am propus sa scriu in fiecare zi dar dupa scurt timp, acest ‘in fiecare zi’ s-a transformat in ‘o data la doua zile’ care la randul lui s-a transformat in ‘o data pe saptamana’. Pana la urma am ajuns sa zic: ‘voi scrie atunci cand mi se vor intampla lucruri interesante, “demne” de a fi puse pe hartie’.  De atunci si pana acum cred ca am mai scris in acel jurnal de vreo doua ori.

Motivul…? Pai, sunt mai multe. Primul ar fi ca…sunt LENES. Scriu cu majuscule pentru mine si pentru voi, oameni, care sper ca veti citi ceea ce scriu aici. Lenea pentru mine a fost intotdeauna acolo atunci cand nu am avut nevoie de ea. E ca un prieten care te indeamna mereu la prostii si de care nu poti sa scapi, pentru ca intr-un fel parca si tie iti place de el. Vorbesc in continuare despre lene pentru ca facand asta, sper ca ma va ajuta sa scap de ea. Cineva spunea la un moment dat ca daca te simti vreodata tentat sa furi ceva de la cineva,  cel mai bun lucru pe care il poti face ca sa scapi de aceasta tentatie este sa vorbesti cu persoana respectiva despre acel lucru pe care simti ca doresti sa il ai si nu iti apartine. Nu-i spui ca vrei sa-l furi, doar il aduci subtil in discutie, astfel persoana respectiva stie acum ca poseda lucrul acela iar tie iti este mai usor sa treci peste dorinta de a-l avea.

Al doilea motiv pentru care nu am continuat sa scriu jurnalul acela a fost ca nu aveam pentru cine scrie. Stiu ca ideea de a avea un jurnal este  de a-ti scrie gandurile, intamplarile pentru tine, pentru a le citi eventual mai tarziu dar neavand un public la care sa ma adresez, am devenit delasator. Nu am avut motivatia necesara pentru a duce lucrul pana la capat.

Si totusi, sunt pregatit sau doresc cu adevarat sa imi impartasesc gandurile si viata cu alti oameni pe care probabil nu ii voi cunoaste niciodata? Avand in vedere ca am ajuns atat de departe, cred ca mi-am raspuns deja la intrebare.

Imi propun ca acesta sa fie un blog care cuprinde ganduri si idei despre viata. Lucruri de care ma ‘lovesc’ in fiecare zi si care ma fac sa imi pun intrebari. Ar putea fi un fel de jurnal public, daca vreti. Nu ma intereseaza numarul de cititori. Sincer, gandul ca nu va citi nimeni, ma face sa fiu mai relaxat.

Nu imi propun sa scriu in fiecare zi si nici o data pe saptamana.  Imi propun doar nu imi amandonez blogul. Imi propun sa fiu sincer si sa spun ce simt. Voi fi serios dar voi incerca sa fiu si haios. Voi fi asa cum sunt eu!

Sunt curios cand voi scrie urmatorul articol.

P.S. Probabil voi scrie in jurnalul vechi ceva despre ziua de azi.

 

8 thoughts on “Oare sa incep un blog?

  1. Bun venit in lumea bloggingului! Pana acum, pot sa zic ca imi place templatul tau si ca se misca bine pe mobil. Problema cu lenea de a posta o am si eu. Si criza de subiecte “demne” e o realitate cotidiana in momentul de fata. Deci, am o idee despre cum sa ne ajutam reciproc in privinta asta. Hai sa facem un fel de concurs! Discutam subiecte si scriem amandoi, in stil propriu, despre ele. Asa, fiind o “concirenta”, poate ne gasim mai usor motivatia! Prima idee de subiect: in ce moment al vietii ti-ai dat seama ca vrei sa faci ceea ce faci? Te bagi la “concurs”?

    Like

    1. Jur ca ieri m-am gândit la un articol pe care am vrut sa încep sa îl scriu și avea titlul: “Tu ce vrei sa te faci când vei fi mare?” Sau ceva de genul asta. 😀 Mi se pare foarte tare propunerea ta! The game is on!

      Like

      1. Hai sa nu ne ingradim atat de tare la inceput si sa stabilim date exacte. Sa nu treaca mai mult de o saptamana pana postam amandoi pe acelasi subiect. De exemplu, daca tu postezi ceva azi, eu am timp sa postez pana lunea viitoare! Merge?

        Like

Leave a comment